fredag 30. januar 2009



Nå skal jeg og ei venninne starte opp med virkelig kreativitet. Leie oss et lokale og male, tegne, stifte, restaurere, skravle og bli lykkelige :-)
Forteller mer når vi kommer i gang.
God helg!

torsdag 22. januar 2009

Egypt


Ei venninne som er fotograf, Cathrine Gjessing har feiret julen i Egypt og tok utrolig bilder. Dette likte jeg veldig godt da...Men så er jo jeg kaffekjerring også da:-)

mandag 19. januar 2009

La det snø, la det snø, la det snø!!!
Hurra, denne snøen lager verdens beste grunnlag for årets brettsesong! Litt verre når jeg måtte grave frem min lille, søte bybil men...:-)

onsdag 14. januar 2009


Cornelia Hernes- fantastiske verk. Tønsbergjente.





Her er noen detaljer fra min leilighet.
Nytt spisebord
Lys på kontoret
Litt utradisjonelle bilder på WC(Kunstner:Cornelia Hernes) og soveromsdøren

tirsdag 13. januar 2009


Dette er et bilde fra mobil, så kommer til å legge ut flere. Ble skikkelig fint!
Men meget så dårlig bilde. Hihi, men klarte ikke vente med å legge ut et skryte bilde, for ble mye fetere enn forventet!

mandag 12. januar 2009



Hva kan man gjøre for å få et 7 kvm bad til å bli koseligere? Her merker jeg at jeg trenger noen råd. Jeg fant en del tips på minborg.no, men tips om litt stasj hadde gjort seg...
Speilet over fant jeg på den siden bla, det hadde gjort seg veldig i gangen min når jeg tenker meg om, hm, hva var budsjettene mine på igjen?