onsdag 4. november 2009

Første snøfall i Oslo


Da var endelig dagen her ogj eg blir like glad hver gang det skjer! Da jeg omsider klarte å løsrive meg fra jobben, en fantastisk klesbutikk:) og kom meg ut, så datt årets første snøfnugg på nesa mi. Det er så utrolig herrrrligt! Jeg vet at mange ikke liker tanke på snøen, men bare tenk på hvor lyst og stemningsfullt det blir! Altså; det er jo ikke store mengder som kom ned, men merker kriblingen etter skibakke og julestemning kommer snikende ;-) Det var enda mer stas når jeg etter å ha storkost meg med 3 interiørblader jeg ikke hadde fått lest i enda(!) så at det nå ikke var fnugg, men store flak som dalte ;-) Nå er det bare å begynne julehandel og ikke minst planlegge hvordan årets juletre skal se ut! Selv er jeg nok mest fan av det gode gamle, med leker fra jeg var liten på...(hehe og kulørte lys, men det er skikkelig fint jeg lover! I hvert fall på vårt tre. De er veldig små og verken synger eller blinker altså;) Vi har norske flagg på også. Her i Oslo har jeg vanlige lys bare da. En leilighet krever et litt enklere tre enn i et hus... Hvordan julekalender skal jeg lage i år tro? Og hvordan kalender skal jeg gi jentene på jobb? hm, ble mye å tenke på nå! Jeg gleder meg stort til den herrlige interiørbutikken over begynner å selge julepynt!

1 kommentar:

Rikke sa...

Hyggelig å se du er tilbake på bloggen igjen!!
Hi hi..høres ut som om du virkelig gleder deg til jul nå - og det er sååå bra:)