lørdag 13. mars 2010

kunst

Endelig har jeg fått med meg julegaven jeg fikk av mor og far til jul! Jeg elsker kunst og er så heldig at jeg hadde en farmor b.la som var kunstner og en bror og far som absolutt kunne levd av det om de satset. Med en sånn familie blir det mange favoritter av de som henger på veggene hjemme i løpet av årene. Jeg har allerede fått mange av dem;-))) Og håper flere dukker opp i løpet av årene som venter. Det er fantastiske gaver i seg selv å få og så er det jo veldig bra at man ikke må kjøpe gaver hele tiden! Vinn vinn;-))) Nå er det bare den viktige jobben med hvor dette skal henge i stua...


på ønskelista henger fortsatt et Pushwagner veldig høyt... Men det tar nok litt tid. Han er av de råeste kunstnerne av vår tid. Les om ham, se bildene hans - du blir imponert, det lover jeg dere.


God helg til dere alle sammen! Håper dere er i like stor vårstemning som jeg er. Sola skinner, Holmenkollen er en folkefest, jeg skal på jobb snart og selge flott klær og solbriller til feststemte jenter! Oooolykke ;-)

Ingen kommentarer: