mandag 5. april 2010

Paris var fantastisk!



















Det har nok blitt sagt mange ganger før, Paris er helt fantastisk. Det er så mye historie og så mye å se. Jeg har hatt en helt fantastisk ferie med familien. Dessverre blir det ikke så mange bilder, for jeg tok mest bilder meg mor sitt kamera, men her er en liten oppsummering av vår tredagers i Paris. Vi opplevde alt fra metrobanen, lokaltog - til show på Den røde mølle. Vi var på Luvre å så Mona Lisa og selvfølgelig glasspyramiden. Det beste med turen var nok at vi bestemte oss for å bruke metroen overalt og da kom vi fort frem, billigere og opplevde pariserne på kloss hold. Helt fantastisk. Jeg er nå fan av en by jeg ikke visste jeg hadde et forhold til. Så fra nå av skal jeg lære meg fransk, for det fant jeg ut at jeg ikke kunne...


Ingen kommentarer: