tirsdag 10. november 2009

Altfor tidlig julen...

Jeg er ganske så klar over at det kanskje er litt overkill og fortsette å snakke om julen, men dere det er faktisk bare sykt 6 korte uker til denne deilig tiden er her igjen og jeg merker presset allerede:) Jeg satt opp jobblistene for hele desember idag og håper jo at det kommer til å gå smertefritt, noe som kanskje er å tro på julenissen(så flaks at jeg ennå tror på han;) ). Bildet over er fra zanz.no og der har jeg en laaaang ønske liste!
Det er lett å finne inspirasjon i Linneas hage også. Jepp, det er et faktum - jeg gleder meg rett og slett til julen og jeg blåsser i om det er altfor tidlig! Tenk da; en gylden sjanse til å handle inn litt ting til huset igjen!

Jeg har forøverig et gavekort på Norema kjøkken som jeg vant i en tegnekonkurranse, hihi svakt søtt å delta i det - men så utrolig stas å vinne da:) 5000,- kan man alltids svi av der!

Ingen kommentarer: