lørdag 16. januar 2010

puter






Det er nye tider og tid for både den ene og andre forandringen. Problemene kommer når to forandringer vil påvirke hverandre... Jeg har tenkt til å være mer økonomisk, men så har jeg samtidig lyst på noe nytt til leiligheten! Derfor tenkte jeg å kjøpe nye puter, det er ikke nødvendigvis så dyrt, men det kan gi store utslag på forandringsbarometeret likevel! Jeg trenger bare noen tips om hvor jeg kan finne fine, rimelige puter... Hittil har jeg sett på slettvoll, ikea og zara home...
Når vi snakker om å få tips og ideer... jeg har et gavekort på norema som jeg ikke vet hva jeg skal bruke på. Jeg må bruke det på deres egne varer, men jeg trenger ikke nye skapdører... kunne tenke meg et stuebord jeg eller en fin kommode...Det er ikke lett når man har 5000,- som man ikke aner hva man kan kjøpe for. Jeg tegnet drømmerommet mitt og vant på konkurransen deres, litt stas :) kjenner dere til norema litt bedre enn meg, tar jeg gjerne i mot råd her også!



1 kommentar:

Åpent^hus sa...

hei du. er på leting etter nytt til sofaen jeg også. foreløpig er det resirkulering av gamle - i nye fargekombinasjoner! :) har forresten en pris til deg inne hos meg! hva sier du om det!! :) syns du har en fin blogg! :)