onsdag 25. mars 2009

Lenge leve kreativiteten




Jeg er selvfølgelig av de som elsker å gå og kikke, nyte og kjøpe ting i interiørbutikker. Jeg er "gammeldags" nok til at jeg liker best å gå i handlegater, ikke kjøpesenter og netthandel har jeg knapt prøvd. Likevel er jeg glad at jeg har et kreativt sinn, for mye av det som kan kjøpes i dag, er jo like artig å lage selv - men all ære til de som kom på ideen først! I tillegg til den landlige stilen, har jeg skikkelig sans for 40 -50- tallsstil, tilbake til den tiden hvor eneste mål for kvinner var å bli gift. Da skulle de stelle i hjemmet og ta vare på mann og barn. Akkurat som i dag i grunn, bare at nå gjør begge parter stort sett begge deler. Derfor måtte jeg le litt når jeg fant dette skiltet, for sånt forekommer ofte når den mannen jeg bor med lager mat;)

Ellers har jeg også vært på knottejakt leeeenge!!! Så jeg løste det rett og slett med å kjøpe 8 forskjellige jeg, klarte ikke bestemme meg. På bildet er en av dem:-)

1 kommentar:

@afjo72 sa...

Hehe, det høres jammen meg ut til at dere stadig har litt dramatikk i hverdagen da ;o)

Artig skilt ihvertfall!!