lørdag 13. november 2010

Fri en lørdag formiddag

Det er lørdag og jeg har fri. Jeg har ingen planer annet enn å ta litt tid for meg selv, vaske leiligheten, vaske klær og nyte litt tid for meg selv. Jeg har laget en frokost jeg skal nyte samtidig som jeg ser på nett.tv. Der ser jeg på nrk og sjøsprøyt. Mest av alt fordi jeg er en tilhenger av Jarle Andhøy som sjømann. Jeg beudrer og misunner den mannen livet han lever og historiene han lever for å fortelle. Hadde jeg bare hatt noen prosent av hans pågangsmot og tøffhet, hadde jeg vært sykt stolt av meg selv. Jeg elsker sjøen og har en drøm om å legge ut på en lang seillas med colin archer skjøyta til familien og se hva livet egentlig handler om.

Jeg har også lagt ut en link til Hans sin siste opptreden så langt i X-faktor(for å hoppe over til noe annet men sammenlignbart). Han skaper ikke magi på sjøen, men i musikken.

Ha en flott lørdag, kos dere med hva enn som gir dere ro i sinnet. Jeg drømmer meg bort på vannet - for det er på vannet det gjelder.

God helg!

Ingen kommentarer: