torsdag 18. november 2010

Mens vi venter

Det er ikke til å stikke under en stol at julen snart er over oss igjen og at det snart er på tide å shoppe julepynt og andre ting som trengs i julen når hele familien kommer til min leilighet for å feire! Jeg har noe pynt, men det er mest småting, så trenger litt tradisjonelle ting også. Jeg så til min glede at på Åhlens har de fått inn lysstsaker som er identiske med de vi i alle år så lenge jeg kan huske, har tatt opp for anledningen: jul. Så det står øverst på listen og det kommer til å glede pappa spesielt, for han er stor tilhenger av anledninger, tradisjoner og minner. Ellers har jeg akkurat invitert ei god venninne til å bli med på Ikea til uken, for jeg trenger en del derifra :)

Så mens vi venter, trenger inspirasjon og bra noe å smile av, legger jeg med bildet over som bare er det søteste jeg har sett på lenge!
Ha en fin dag.

Ingen kommentarer: