fredag 13. mars 2009

God helg!


Da har det gått en hel uke siden jeg kom "hjem" til Nøtterøy for å passe våre to Gordonsettere. Det har vært en annerledes og avslappende ferie. Vi har gått lange turer og ( i hvert fall jeg) har spist god mat. Jeg har også vært så heldig at mine venner som bor i Tønsberg og på Nøtterøy har hatt tid til opptil flere kopper kaffe. Nå er det helg i gjen og tid for et lite selskap med gode venner i morgen. Det gleder jeg meg til. På gulvet ved siden av meg nå ligger to utålmodige hunder og en pinlig stor haug med poser fra ymse interiørforretninger... Home&Cottage er en "ny" butikk for meg i hvert fall her i Tønsberg/Nøtterøy, så der fikk lommeboken smake...Gleder meg til å ta det med til leiligheten min i Oslo. Gleder meg også til jeg får tak i det antikke bordet til mor som jeg skal ha som stuebord, om jeg får lov til å korte ned på beina litt.
Men først skal jeg nyte resten av dagene på deilige Nøtterøy med gode venner, god mat og drikke, to turglade Gordens og skatter som er lagt vekk hos hu mor som jeg helt klart skal se litt nærmere på:-)
God helg!

Ingen kommentarer: