onsdag 18. mars 2009

Sko som interiør


Det er veldig mye som kan inpirere i hverdagen og da jeg gikk(!) til jobben i dag, så jeg en litt artig ting. Var veldig lei meg for at jeg ikke hadde kamera med meg da. Midt på en åpen plass, dekket av snø, stod det en enslig pinnestol og savnet noen å bli sittet på av. For alle som liker interiør, handler det alltid om inspirasjon, uavhangig av hvilken stil og smak man måtte ha. Etter jobb i går satt jeg meg godt til rette i sofaen og hadde hele tre interiørblader jeg skulle gjennom! Kan det bli bedre liksom. Kakao hadde jeg også;-) Etter de herlige bladene var det noen moteblader som stod for tur og da var det en tanke som slo meg: Klær og sko kan også være en viktig del av interiøret. På soverommet/ i garderoben min har jeg hengende kjoler som "bilder" på veggene, sko i bokhylla, interiørblader og alle buksene mine ligger forøverig i den bokhylla. Bøkene har jeg stablet på gulvet i stua...Altså er det ingen grenser for hva som kan være en del av den personlige stilen som jeg er så opptatt av at skal prege alle hjem. Men for en del år tilbake jobbet jeg med sko i hele seks år(!) og lærte en del om det designet. Derfor har jeg en fantastisk, klassisk og udødelig flott stillett som dagens inspirasjon. Formen er sensuell som en kvinnekropp, streng som en frue og designet som en perle for øye. Er det rart både kvinner og menn simpelthen elsker sko? Menn oftest når kvinner har disse på, kvinner elsker følelsen av å ha dem på.
Ha en inpirasjonsfylt dag videre!

1 kommentar:

Rikke sa...

Du SKAL ha den "båt lysekrona":)
Og ikke se bort ifra at noen av bildene fra "Cottage home er mye fra ditt hjem etterhvert...
Love Ya!!