torsdag 25. februar 2010

"Just build me a really big closet!"













Det er et hav av muligheter der ute og jeg har et hav av sko og klær. Dette er selvfølgelig et luksusproblem, men det er like fullt et problem! Jeg driver en klesbutikk og det er ikke sjelden jeg må ta med meg fantastiske nyheter med hjem til garderoben. Jeg har også drevet skobutikk i flere år, så det renner over kan man trygt si. Jeg har i utgangspunktet all mulighet til å lage en flott garderobe, men jeg finner ikke den optimale løsningen. Det var ikke før jeg tenkte på dette innlegget at jeg innså at det beste hos meg, vil i grunn være å ha litt av alle disse flotte løsningene over. Hyller til tellekanter, oppheng til dekorering og oppbevaring som matcher resten av soverommet og ellers andre sjarmerende løsninger.En garderobe som ser ut som en butikk med andre ord. Det er ingen ting som er bedre enn en god graderobe som kan vise frem alle de flotte tingene man klarer å samle sammen i årenes løp. Jeg hadde nok ikke brukt over 3 dager som Carrie gjorde da hun skulle flytte sammen med Big, men jeg hadde lett tatt til takke med " a really big closet!" i stedet for en ring. Nå har det seg dessverre sånn at jeg ikke akkurat har funnet Mr. Big så skal jeg få en stor garderobe må jeg bygge den selv, men er det like stas da? Jeg kan vel ikke akkurat legge ut en annonse hvor jeg sier:"jeg liker tur i skog og mark, et glass rødvin i lystige lag og er ikkerøyker, bill.mrk søker stor garderobe til stor kleskolleksjon."
Det ville nok minsket reponsen litt, om ikke jeg fikk svar fra en kjekk, barsk, sterk snekker da! Hm... kanskje ikke dette var en så dum idé likevel. "just build me a really big closet!" God helgen folkens, jeg skal ut å finne meg en handyman;-)))

Ingen kommentarer: