torsdag 11. februar 2010

Stuebord











Det er jo ikke en hemmelighet at jeg som er over gjennomsnittelig interessert i interiør, aldri blir helt ferdig med leiligheten. Det har liksom blitt som å rydde inn og ut klær av skapet etter som det er vinter eller sommersesong. Jeg har alltid lyst til å finne på ting som kan gjøre små glade endringer i hjemmet. Det er to ting jeg virkelig har på tapetet nå, sånn rent bortsett fra at jeg virkelig burde rydde klesskapet mitt da jeg etter 6 år i skobransjen og nå driver av klesbutikk har litt vel meget i garderoben som sloss om plassen. Men tilbake til interiør; jeg har veldig lyst på nye puter, og jeg har så og si ikke et stuebord! Eller sofabord om dere vil. Over har jeg en del forslag om hva som vil passe inn hos meg, nemlig godt og blandet. Fargene på det meste over hadde jeg nok valgt at skulle i en knall fage eller i hvert fall i noe annerledes enn hva det ser ut som over. Har dere tips om hvor jeg bør lete etter bord og hvilket over liker dere best? Puh, jeg gleder meg veldig til jeg kan tursle rundt på skremmende, men fascinerende fulle loppemarked med kaffekoppen i den ene hånden og en spent lommebok i den andre, jippi for at vi går mot lysere tider igjen :)
God kveld til dere alle, nå skal jeg se om jeg kan shoppe litt puter på nettet...




Ingen kommentarer: