tirsdag 10. august 2010

Høsten krever at man legger ting på hylla den også...

Jeg har det sånn hver høst at jeg føler man får blanke ark og fargestifter til. Dette kommer vel kanskje av at jeg i så mange år har hver eneste høst begynt et nytt skoleår og har hatt mange forventninger til det. Sånn er jeg fortsatt selv om det er 4 år siden jeg var ferdig utdannet(tror jeg, ferdig altså). Uansett; det nærmer seg høst med stormskritt og jeg er klar jeg! Jeg har både forsetter, mål og forventninger til denne høsten. Akkurat som jeg har hver januar, når et nytt år har startet. På høsten bruker jeg gjerne litt tid til å tenke over hvor forsettene feilet, tar med meg det gode og forkaster det vonde. Nå er det som sagt høst igjen og vi alle blir shoppingsglade igjen og jeg er inget unntak. Så når studentene har gjort sitt på en stund på Ikea, skal jeg jammen meg ta turen og kjøpe denne enkle, praktiske og dekorative hyllen, for jeg har nok av ting jeg trenger å legge på hylla denne høsten også...


Hm... Som sagt; jeg har nok av ting jeg trenger å legge på hylla ;-)))

1 kommentar:

små og store drømmer sa...

HAHA! Hadde ikke vært meg i mot med den nederste hyllen..
Har sett litt på hyllen fra IKEA selv. Meget mulig den blir med meg hjem en tur, så jeg ser om den passer på veggen :)