tirsdag 31. august 2010

Ommøblering er gøy!





Jeg har en så snill venninne som ga meg sin gamle tv, av det ikke flate slaget - dog jeg hadde en eldre og sort tv, så var på tide å få en i sølv om ikke annet. Jeg fikk med tv bordet hennes også, så nå er tv endelig en anonym ting i stua mi og ikke en dominerende sort, svær sak. Dette ga muligheter for litt ommøblering også! Den hvite kommoden hadde jeg tv på før, den er nå ledig til decorering i stua. Det beste av alt; jeg har tenkt mye på hvordan stuebord jeg ville ha, som ikke tok så stor plass, men som var mer enn bare det hvite lille fra Ikea og mindre enn det robuste slaget fra Home and cottage. Så nå har jeg fikset det! Resultatet ser dere over. Det hvite Ikeabordet er nå mikset med et lite brunt ett, samt en kommode jeg har malt gønn. Stuebordene kunne ikke vært mer perfekte til min stil. På den stygge plata som blir synelig når den står midt på gulvet og ikke inntil en vegg, så stiftet jeg opp et maleri som jeg ennå ikke har fått ramme på. Det er min egen farmor som har malt det i -67. Jeg elsker det. Det satt virkelig krona på verket :) Håper gjestene mine vil like stilen! Hylla i kommoden er perfekt for å gjemme unna stygge fjernkontroller og ja, til dere observante - sjokoladeskålen er tom for i kveld. Ingen gjester som kommer i dag heldigvis;-)))

Ingen kommentarer: