tirsdag 9. mars 2010

Hva fant du nå da?

Altså, jeg skulle egentlig bare en liten tur innom expert på vei hjem fra jobb, da jeg ikke har støvsuger hjemme lenger og det tenkte jeg å finne der. Jeg må jo innrømme at jeg ikke har veldig lyst til å bruke masse penger på dette, men jeg er klok av skade og vet at litt må man betale. Jeg gikk inn på sjappa, men var ikke mye å velge i der. Ikke visste jeg hva kompisen min som jeg bor med var villig til å betale heller, så jeg tenkte meg godt fornøyd med at jeg hadde sett litt. Da jeg kom ut på gata igjen så jeg trikken passere og jeg tenkte at da får jeg jo slå ihjæl litt tid til neste kommer da. Så jeg fortsatte en tur inn på kid, der fant jeg et nytt pledd. Så gikk jeg inn på Hemtex og kjøpte nytt sengetøy, videre datt jeg innom Åléns, hvor jeg fikk med meg fire kaffekopper. Til slutt tenkte jeg at på Clas Olson har de sikkert en støvsuger som ikke koster sykt mye. Jada, det hadde de, men jeg tok meg selv i å tenke at kanskje de velkjente merkene som er bare litt dyrere er kanskje like greit å kjøpe. Så på vei ut av butikken så jeg en veldig fin ildfastform jeg kune tenke meg.

Altså fant jeg:
4 kaffekopper.
1 pledd.
2 sengesett.
1 ildfastfat.
0 støvsugere.

Ingen kommentarer: