onsdag 3. mars 2010

Ønskeliste

Denne boka må leses, stilles ut og nytes!
Denne er jo perfekt til alle fargestiftene og penslene mine! Vil ha!


Når jeg trodde jeg hadde sett det meste... Utolig design!






Ønskelister er en fantastisk ting! Nå ønsker jeg meg for eksempel ting som dette:

1. Nytt dusjforheng.

2. Ny tv,(hvit flatskjerm!)

3. Vårstøvletter.

4. Bøker til inspirasjon og dekorasjon.

5. Den perfekte veseken!

6. Hushjelp.

Hehe, listen kan bli uendelig lang! Men som min kloke mor alltid har sagt:"Du kan nok ikke få alt, men det blir nok mye likevel". Så jeg kommer i hvert fall til å kjøpe et nytt dusjforheng. Jeg likte di to over fra H&M.


Boka jeg skal kjøpe meg har jeg allerede lånt og lest, men jeg bare vet at jeg må kjøpe den: "Fuck you eller penga tilbake" Jeg åpnet den på trikken etter jobb, leste hele kvelden og la meg før jeg var ferdig, leste ut boken og sovnet med et smil om munn. Jeg har vært fan av klovner i kamp siden jeg for første gang så dem danse noe ukontrollert på "midt i smørøyet", jeg felte en tåre (nesten), når de ble oppløst - så jeg var naturlig nok veldig nysgjerrig når de samme gutta og litt til dannet et rockeband. Og jeg må si det; I love it! De gutta er født til å stå på scenen og jeg takker dem for at det er nettopp det de gjør. Det var derfor ekstra stas å få Aslak Hartbergs egne ord på hvordan han/de har opplevd all denne galskapen man får inntrykk av at de lever i, som nå er bekreftet etter å ha lest boken, is pretty much! Boka gjør seg også veldig bra i utstillingen sammen med andre norsk bøker som bekrefter galskap: "frogner fitter". Hoho, hva skal jeg ønske meg neste uke da tro...






Ingen kommentarer: