lørdag 22. mai 2010

Bakgårdsblogging




Det er pinse, jeg har fri og været er strålende! Jeg begynte dagen i parken og solte meg for første gang i år i bikini, skrekk og gru..., MEN der jeg lå å leste både det nye ELLE interiør og BONYTT, ble jeg så inspirert at jeg måtte blogge litt igjen. Jeg sitter nå i bakgården og nyter det deilige været. Vi har kanskje ikke den peneste og mest moderne bakgården, men den er så koselig og vi nyter den så ofte vi kan. Jeg har en utrolig koselig plan for en fest i nærmeste fremtid: Jeg skal fylle opp bakgården med lykter, grillmat, gode venner og filmvisning. Som dere ser på bildet har vi en perfekt vegg til å vise gamle filmer på. Jeg trenger forresten tips om hvor jeg kan få leid et gammelt filmvisningsapparat og filmer, helst klassikere som "bedre enn vårt dårlige rykte", "guess whos comming for dinner" o.l.
Jeg har selvfølgelig handlet litt på H&M home igjen og fått annen inspirasjon mens jeg sitter her og nyter en kopp nytraktet kopp kaffe.



1 kommentar:

Rikke sa...

Så koselige bilder:)
Løves signaturen din by the way!!