mandag 31. mai 2010

Lyktene lyser i sommervarmen også

Det er mange nydelige lykter å finne på nettbutikken SofiesVilla for eksempel.
Zara home har også masse fine pynteting til huset altså!
Disse to lyktene finner dere på Indiska.
Det er viktig å ta vare på alle de små deilige stundene og lune sommerkvelder ute i bakgården er intet unntak. Det er så mye bra å se frem mot nå! Jeg var på shopping med ei venninne på lørdag og da fant jeg en herlig lykt på indiska. Nå er jeg bitt av lyktebasillen og jeg har bestemt meg for at jeg vil dekorere taket i gangen med sykt mange forskjellige lykter. Hihi, jeg klør i fingrene til å begynne. Det kommer til å bli så utrolig koselig! Ute i bakgården tenker jeg å ha kinesiske papirlykter, det blir koselig det! Legger ut bilder når jeg har fått kjøpt meg mange fine lykter og hengt dem i taket. Kommer til å få en følelse av å bo et eksotisk sted! Jippi!

Ingen kommentarer: