tirsdag 18. mai 2010

Deilig inspirasjon dagen derpå...

Jeg elsker å dekorere stua og gangen med bøker. Jeg har alltid likt bøker og elsker bibliotek. Boken over er helt, helt fantastisk! Det er så mange inspirerende bilder der, hvor jeg både bare elsker å se på, samt elsker å få inspirasjon fra. Jeg har dessverre ikke kjøpt boken ennå. Det veier 7 kg! og kommer med et stativ, lett jeg skal kjøpe denne i Berlin og rydde plass fortere enn fortest!
Dette er også en deilig inspirasjon. Denne har jeg allerede kjøpt. Det er så mange flotte bilder her at man kan se seg ihjæl. Det er for det meste tatt bilder av kjente og ukjente mennesker som har en særegen stil - gatelangs i ulike byer. Må sees!


Denne lampen kunne jeg virkelig tenkt meg å ha i stua, men jeg er så heldig at jeg allerede har en sort muuto lampe som jeg håper å få hengt opp snart da...


Dette bildet er her kun fordi det er sykt digge farger og inpirerer meg til å gjøre noe nytt i leiligheten ved bare å se på dette!



Man kan aldri få nok lamper :) Kult foto.




Denne stolen sa du? Ja takk!!!!





Stilmiks er jeg fan av.
Det er altfor lenge siden jeg har fått lagt ut noe her, men tiden bare forvinner. Håper dere alle har hatt en strålende 17. mai feiring. Jeg var hos venner hvor vi koste oss med sjampanje til frokost i finstasen. Hipp hipp hurra! I dag derimot er jeg noe mer sliten...
Ha en STRÅLENDE dag videre alle sammen!








Ingen kommentarer: