mandag 21. juni 2010

Fotball VM 2010




Det ersommer, det er sol, det er tid for uteliv og hagestell- dog så har ikke jeg hage, men en utrolig koselig bakgård, hvor vi har spist masse god mat i det siste. Det er vel bare en grunn til at man trekker inn i disse dager og det er selvfølgelig for å se fotball! Nå har vel ikke akkurat fotball vm spesielt mye med interiør bloggen min å gjøre, men en ting er sikkert, er det noen gang tid for å innstallere en ny, fin, hvit flatskjerm - så er det nå! Hehe, alltid greit med en liten unnskyldning for å skaffe seg noe nytt. Vil ha, vil ha! Mulig det blir litt vel meget med lyd og merkelige greier i stua om jeg skulle handlet at det på bildet over, men kun tven, tar jeg gjerne:) Måtte det beste laget vinne! Jeg skal i hvert fall ikke vedde om hvilket lag som vinner, for det gjorde je under EM - og det angret jeg på gitt...

Ingen kommentarer: