torsdag 3. juni 2010

En gavepakke, et blad og en ting til på ønskelisten...

Det var her om dagen jeg igjen merket at det virkelig kriblet i hele kroppen etter å kunne gjøre noe nytt i leiligheten. Jeg er som nevnt tidligere mest fan av å gjøre endringer billig, men bemerkelsesverdig. Derfor er jeg veldig glad for at jeg har funnet H&M home, for der handler jeg titt og ofte nye puter, sengetøy og gardiner - og det er rimelig, for å si det sånn. Han jeg bor med, ga meg også frie tøyler til å gjøre hva jeg vil - mens han koser seg på ferie...
Så da var jeg i gang med brainstormingen igjen. Jeg har jo allerede bestemt at jeg skal henge opp mange lykter i taket i gangen, så kjære venner har jeg bestemt meg for å male en vegg i stua i en deilig, mørk blåfarge - den veggen med dobbeldører, så blir en slags ramme rundt utgangen av stua. Gleder meg stort. I mellomtiden kom min gode venninne med to innrammede bilder av restene hun hadde igjen etter tapetseringen av sin gang! Tenk å ha en så flott venninne. Nydelig. Ikke nok med det; da jeg kom hjem fra jobb i dag - hadde jeg ELLE interiør i posten som ventet på meg! Også bare en ting til, hihhihi - jeg ønsker meg enda en bok til samlingen! Taschen, here I come...












2 kommentarer:

små og store drømmer sa...

Så kule bilder.
Den ideen kan det plutselig hende jeg blir nødt til å stjele etterhvert :)

Frk.DrittNøgd sa...

Sant! utrolig bra måte å slippe å tapetsere på;-)))